yekmive

تولید لوله پلی اتیلن ابیاری و اسپیرال کشاورزی . مخزن . سپتیک . منهول . کول و جداره چاه
ثبت آگهی در کرمان ، بم


لوله مارپیچی لوله اسپیرال
لوله های مارپیچ در تولید محصولات کشاورزی کاربرد فراوانی دارند و صادرات آن نیز حائز اهمیت هستند ، بنابراین خرید و فروش لوله اسپیرال و قیمت لوله اسپیرال مناسب کشاورزان ، باغداران ، گلخانه داران و تمامی فعالان ممتاز صنعت کشاورزی با اهمیت است .

لوله های اسپیرال نوعی لوله صنعتی هستند که از پلی اتیلن ، فولاد ، الیاف کربن مقاوم و مواد پایه مناسب ساخته شده اند . این نوع لوله ها کاملا ضخیم بوده و معمولا در کارخانه با ابعاد 800 تا 2500 میلی متر تولید می شوند . مواد اولیه پلی اتیلنی که در ساخت انواع لوله های کلاف دار استفاده می شود ، دقیقا مشابه مواد مورد استفاده در ساخت انواع لوله های پلی اتیلن تک جداره است و دارای خواص منحصر به فردی است که آنها را برای نصب در شرایط سخت عملیاتی مناسب می کند .

اساس تولید لوله های مارپیچ بر اساس ذوب مواد اولیه در اکسترودر و سپس ریختن آنها در قالب های مخصوص این لوله ها می باشد . در مرحله ریخته گری ، مواد پلی اتیلن نرم به صورت مارپیچی با الیاف یا نخ های فولادی مقاوم بافته می شود تا دیواره لوله بسیار سخت و مقاوم شود .

کاربردهای لوله پیچ
شبکه های لوله و اتصالات طراحی شده برای انتقال سیالات مختلف مانند آب ، فاضلاب ، مواد شیمیایی یا گازها بسته به محل نصب و حجم سیال از یکی از انواع لوله های فلزی ، لوله های مانیسمان یا لوله های پلاستیکی مانند لوله های Posh Fit ، از لوله های uPVC استفاده می کنند . و لوله های پلی اتیلن هر چه حجم سیال عبوری از لوله بیشتر باشد یا فشار کاری بیشتر باشد ، باید لوله های قوی تر و ضخیم تری در شبکه لوله کشی و تاسیسات نصب شود .

لوله اسپیرال دقیقا ویژگی های مشابهی دارد و برای کاربردهای مختلف طراحی شده است . کاربردهای اصلی لوله های مارپیچی با قطرهای مختلف عبارتند از:

نصب در سیستم های آبرسانی و فاضلاب
استفاده در آبیاری تحت فشار
نصب در خطوط لوله نفت
تانکر آب و فاضلاب در شهرها و روستاها
نصب شبکه های عظیم برای جمع آوری انواع فاضلاب های خانگی ، صنعتی و کشاورزی و هدایت آن به محل دفع


تفاوت لوله های مارپیچ ، لوله های فلزی و لوله های مانیسمان در نحوه ساخت آنها در کارخانه و مواد آنهاست . افزودن مواد پایه مناسب برای افزایش پایداری برخی خواص مکانیکی عامل مشترک در تولید انواع لوله های با اندود مناسب ، لوله های پلی اتیلن و لوله های UPVC می باشد .

قیمت لوله مارپیچ
قیمت فروش لوله مارپیچ به عوامل مختلفی از جمله مقدار سفارش ، قیمت خرید لوله مارپیچ ، شرایط اقلیمی منطقه ، آب و هوای محل و . . . بستگی دارد که باید در نظر گرفته شود . همچنین خریداران باید در هنگام خرید بسیار مراقب باشند و برای خرید لوله های اسپیرال با کیفیت بالا با لوله های اسپیرال متخصص ما مشورت کنند . شرکت های تولید کننده این محصول از مواد اولیه وارداتی و ایرانی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند . بنابراین می توان گفت که کیفیت محصولات ارائه شده توسط این شرکت ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد

لوله اسپیرال به دلیل فشار و قطر دیواره داخلی و همچنین میزان خمش سطح مقطع لوله مقرون به صرفه و کاربردی است . لوله مارپیچ بسته به فشار سیال و نوع طراحی آن به صورت مارپیچ ساخته می شود و با توجه به اینکه لوله مارپیچ مقاومت بالایی دارد در سایزهای مختلف در بازار خرید و فروش می شود .

لوله مارپیچ کاروگیت در لوله های خیابان ها و معابر استفاده می شود و با توجه به اینکه باید دارای جداره داخلی برای عبور لوله باشد ، طول لوله باید به اندازه ای باشد که به خوبی نفوذ کند و از خوردگی لوله جلوگیری کند .



آگهی فروش تولید لوله پلی اتیلن ابیاری و کشاورزی و اسپیرال فاضلابی در کرمان
خریدار برای خرید آبیاری لوله تماس بگیرد . با تشکر از سایت یک میوه

برای پیدا کردن ما << آبیاری یک میوه >> را در گوگل جستجو کنید.
لطفا در هنگام تماس بگویید که
"آگهی تون رو توی ( یک میوه) دیدم"
توجه : شماره تماس آگهی دهنده در سمت چپ بالای صفحه دکمه مشاهده اطلاعات تماس می باشد
camera_alt 1 / 1
فروش تولید لوله پلی اتیلن ابیاری و کشاورزی و اسپیرال فاضلابی در کرمان  در گروه خرید فروش اتصالات و تجهیزات آبیاری - شیر لوله نوار در یکمیوه -عکس1
تجهیزات کشاورزی

آگهی های مشابه فروش تولید لوله پلی اتیلن ابیاری و کشاورزی و اسپیرال فاضلابی در کرمان

مشخصات و شماره تماس آگهی دهنده

userpic

عضو یک میوه از مرداد ۱۴۰۱
مشاهده اطلاعات تماسphone شروع چت chat مشاهده همه آگهی ها person
لطفا معامله خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید. یکمیوه هیچ مسئولیت و منفعتی در معامله شما ندارد.
یک میوه را نصب کنید و در بازار خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی فعال باشید
×