yekmive

فروش تولید و عرضه انواع نهال میوه ، زینتی و درختچه های زینتی در تهران

قیمت : توافقی
زمان : بیش از یک ماه
مکان : تهران
اشتراک گذاری

عرضه انواع نهال میوه ، زینتی و درختچه های زینتی درختان کمسیون ماده 7 شهرداری جریمه ای درختان بن دار گیاهان خاص گیاهان آپارتمانی مهندس ابراهیمی


خرید نهال گردو
خرید نهال گردو با توجه به ارتفاع محل کاشت و آب و هوای زمین کشاورزی توصیه می شود . زیرا در مراحل رشد درخت ، می تواند به سرعت برای شما پول بیاورد .

خرید نهال بادام
در خرید نهال بادام . مهم ترین معیارها دیرگل یا زود گل بودن و نهال و وجود نوع گرده افشان است که با استعلام قیمت نهال می توانید از زمان دقیق گلدهی هر درخت بادام مطلع شوید .

خرید بوته انگور
بیشتر اوقات از انگور در صنایع آب میوه ، مربا ، سرکه ، کشمش و . . . استفاده می شود که در نتیجه انگور بازار اقتصادی خوبی را در اختیار باغداران قرار می دهد .

خرید نهال هلو
درختان هلو بدون شک یکی از جذاب ترین نهال های تابستانی هستند که نیاز به مراقبت و نگهداری مانند هرس به موقع دارند چرا که عمر مفید درختان هلو اغلب 8 سال است .


خرید نهال گلابی
درختان گلابی
اگر شنیدید گلابی سلطان میوه های تابستانی در گروه بذری است تعجب نکنید زیرا ابتدای فصل است و قیمت نهال در دسته نهال های ارزان قیمت قرار می گیرد .


خرید درخت گیلاس
اگر به باغبانی تابستانی علاقه دارید ، احتمالا حداقل یک بار به کاشت درختان گیلاس فکر کرده اید ، بنابراین قبل از خرید درختان گیلاس ، باید بدانید که این گیاهان در معرض آفات هستند .


خرید گیاه انجیر
نهال انجیر
اگر علاقه مند به شرکت در بازار خشکبار کشور هستید ، بدون شک یکی از گیاهان مورد علاقه شما کاشت و خرید نهال انجیر بوده است . جالب است بدانید انجیر را می توان در شرایط خشک نیز کشت کرد .


درخت سیب بخرید
نهال سیب
هر میوه ای را می توان از سبد میوه مردم حذف کرد ، اما تصور حذف سیب تقریبا غیرممکن است . انواع مختلفی از سیب وجود دارد که با خرید آنها می توانید سود خوبی کسب کنید .


خرید گیاه شلیل
نهال شلیل
شلیل میوه های کوچکی هستند که در ابتدای فصل گرما سر و صدا ایجاد می کنند ، بدون کرک بسیار محبوب هستند ، جدا از ارزش دانه ، فروش خوبی در بازار میوه های کشور دارند .


درخت زردآلو بخر
نهال زردآلو
درخت زردآلو بخرید . شاید در ابتدا گزینه چندان جذابی به نظر نرسد ، اما زردآلو بیش از هر میوه تابستانی دیگر قادر است در صنایع مختلف مانند قیسی ، لواشک و غیره صرفه جویی اقتصادی داشته باشد .


خرید نهال به
نهال به
گیاهان به میوه هایی تبدیل می شوند که در زمستان به مربای مناسبی برای صنعت تبدیل می شوند و همچنین خواص بی نظیر آنها . شکی نیست که نهال به یکی از بهترین تخمه ها برای خرید در اصفهان است .


خرید بوته انار
شاید اگر اولین توصیه برای خرید نهال باشد; قیمت بوته های انار را خودتان بدانید و در ارزان بودن آنها شک کنید اما باید بدانید که این میوه مقرون به صرفه است و بازار آن در زمستان گرم است .

خرید گیاه زرشک
نهال زرشک
از گیاهان زرشک معمولا در صنایع تولید و عرضه زرشک استفاده می شود و جالب است بدانید که گاهی از زرشک به عنوان طلای سرخ نیز یاد می شود . به همین دلیل آن را گرم نگه داشتم .

خرید درخت گیلاس
درختان گیلاس
گیلاس همیشه مورد استقبال جوانان بوده است ، افراد مسن علاقه ای به چشیدن میوه های ترش ندارند ، اما این یک واقعیت است که به هر حال گیلاس پتانسیل تبدیل شدن به سرمایه را دارد .

خرید نهال خرمالو
نهال خرمالو
خرید نهال خرمالو . برای افرادی که می خواهند در زمستان گرم فروش کنند بسیار مناسب است . این درخت از گونه های مختلف است ، نهال های آن در یک بازه قیمتی قیمت گذاری می شوند .

خرید نهال آلو
نهال آلو
محافظت از سود حاصل از خرید درخت آلو زیرا میوه های زیادی در سال سوم پس از کاشت ظاهر می شود . تاک ممکن است شبیه یک میوه تابستانی باشد ، اما در سال های اولیه میوه های فراوانی از خود نشان می دهد .

خرید بوته تمشک
گیاهان تمشک
اگر به دنبال یک بازار طاقچه هستید ، یا می خواهید درختی را برای استفاده شخصی پرورش دهید ، خرید نهال تمشک قطعا گزینه خوبی است . این گیاه ایمنی خوبی دارد و میوه های آن به نرمی خاصی نیاز دارند .

گیاه گوجه سبز بخرید
نهال گوجه سبز
این شما و این گوجه سبز ترش . بدانید اگر گوجه سبز را نخرند ، آلو خالص خواهید داشت ! هزینه نهال گوجه سبز آنقدر مقرون به صرفه است که نیازی نیست به فکر کاشت بذر آن باشید .


ثبت آگهی در تهران ، تهران ، صادقیه

آگهی فروش تولید و عرضه انواع نهال میوه زینتی و درختچه های زینتی در تهران
خریدار برای خرید عرضه نهال میوه تماس بگیرد . با تشکر از سایت یک میوه

برای پیدا کردن ما << نهال یک میوه >> را در گوگل جستجو کنید.
لطفا در هنگام تماس بگویید که
"آگهی تون رو توی ( یک میوه) دیدم"
توجه : شماره تماس آگهی دهنده در سمت چپ بالای صفحه دکمه مشاهده اطلاعات تماس می باشد
camera_alt 1 / 1
فروش تولید و عرضه انواع نهال میوه ، زینتی و درختچه های زینتی در تهران در گروه خرید فروش نهال - انواع گردو پسته بادام سلطانی انگور در یکمیوه -عکس1
چوب و زغال

آگهی های مشابه فروش تولید و عرضه انواع نهال میوه ، زینتی و درختچه های زینتی در تهران

مشخصات و شماره تماس آگهی دهنده

userpic

نهال آنلاین

عضو یک میوه از اسفند ۱۳۹۹
مشاهده اطلاعات تماسphone شروع چت chat مشاهده همه آگهی ها person
لطفا معامله خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید. یکمیوه هیچ مسئولیت و منفعتی در معامله شما ندارد.
یک میوه را نصب کنید و در بازار خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی فعال باشید
×